Rss Feed






  1. ضحكتلى وغمزت بعنيها ؛

    وقالتلى كلام مالهوش معنى

    عماله تلمّح واتاريها ؛

    نفسها ف مغامره تجَّمعنا

    وانا عامل مش واخد بالى

    وسايبها تموت من جواها

    تقلان وف بالى اللى بالى

    والتقل دا حاجه انا بهواها

    ما انا عارف إن الكتكوته

    بتموت ف الديك التقلان

    وانا نايك 2000 شرموطة

    ومذاكر طبع النـــــــــسوان

    وتملى بخودهم ع الرايق

    وبهدى اللعب على الأخر

    والكس ان قرب يضايق

    بتجن واجيب انا م الأخر

    ولقيتها بتلعب حواليا ؛

    وبترقص وتقول ياعنيا

    انا دايبه ومحتاجة لحضنك

    وحشانى ياعمرى الحنية

    وجرينا على الشط ودوخنا

    وفى عز الليل جينا وروحنا

    وبكل الشوق قولنا وبوحنا

    ونزلنا بسرعه على المايه

    كشفت عن صدر مجننى

    وقالتلى انا ليك قرب منى

    انا حاسه بنار قايده حريقه

    قطَّعنى بليز يلا اقتلنى

    مديت انا إيدى على خدودها

    ونزلت ببطء على نهودها

    وعصرت الحلمه الهيجانه

    فقالتلى حرام انا تعبانه

    ما تسيب الحلمه فى عنقودها

    قولتلها دا كان بدرى ياعمرى

    والليله مافيش بينا شريك

    م الحب خلاص جايب أخرى

    واهو جالنا خلاص وقت النيك

    وبسرعه رميتها على كتافى

    وجريت وطلعت على الشاطئ

    صرخت وقالتلى هتنكنى؟؟؟

    قولتلها ماهو النيك ده مبادئ

    ورميتها على الرمله الناعمة

    ضحكت وقالتلى.. براااااااحة

    شكلك مجنون وهتعملها

    وعيونك سكناها قباحه

    والليل كان شاعر بيغنى

    ومولع فى قلوبنا الأه

    والصدر الطاغى بيلهمنى

    ولاقيتنى بدأت المشوار

    ضميتها برقه فعضتنى

    وقالتلى بحب التعذيب

    كهربنى وحاول تضربنى

    ده الضرب يولعها لهيب

    فطلعت عليها بالخفه

    والنيك محلاه بالتركيب

    والبدر منور ع الشفه

    والبظزر بيرقص ويعانى

    كملت أوام خلع هدومها

    وقطعت البانتيه بسنانى

    ومسكت شعورها وشديتها

    وهجمت على الصدر الجانى

    عزفتلى وغنت بأهاتها

    وقالتلى انزل ع التحتانى

    فنزلت لقيت كس مولع

    وردى ياجمال الألوان

    وكأنه فرن بيدلع

    وبيطْلع منه الدخان

    وسمعت ضجيج طالع منه

    بيزمجر زى البركان

    قربت شفايفى من عينه

    ويامحلى اللحس يافنان

    وحياتك راح يطلع دينه

    ويصوت زى النسوان

    وصراخها اللى مفرح قلبى

    بيقولى كمان .. وكمان .. وكمان

    قولتلها الدور جه على ذبى

    عايز يشكيلك أشجان

    وبسرعه اديتهولها فى إيدهاا

    فرحت وكأنه يوم عيدها

    وهجمت على راسه المنفوخه

    من طعمه أوام جالها الدوخه

    وقالتلى كمان انه واحشها

    تاهت فى الشوق اللى حارقها

    وانا زوبرى بيصرخ ويعانى

    غرقان فى بلاسم من ريقها

    وبقولها يلا.... كمان ...تانى

    حرقانى وانا اللى بيحرقها

    ولا تعرف مين فينا الجانى

    واهى نامت ع الضهر برقه

    وفخادها بترقص م الحُرقه

    ودخلت انا بالوحش الكاسر

    اتشاهدت من أول زقه

    شخرت وقالتلى ياااك

    بتنيك بقساوه ولا ااه

    كسى اللى مشطشط بالشطة

    خليك فى الوضع الركابى

    بهدلنى ولون فى عذابى

    قولتها بلاش اسمع صوتك

    انا عايز اقضيها كلابى

    كسم الكس اما بينطق

    والصوت للزوبر يا أحبابى

    لو كسك عسكرى فى المينا

    انا زوبرى مقدُم فى الُشرطه

    ع الشط بنيكك فى مارينا

    وصويتك سامعينه فى طنطا

    وسحبته من الكس الناعم

    وجريت على طيزها بوحشيه

    وسافرت انا فى البحر الضيق

    صرخت ......وقالتلى بحنيه

    وبقينا نصارع ونعارك

    وشربنا وتوهنا ومين دارك

    بالنيك فى ساعات الفجريه

    وغرقنا فى بحر مالهوش أخر

    من نيك ومداعبه واسرار

    وبيقنا نقرب ؛ ونتاخر

    والدم اتحول لبخار

    وسقيتها من اللبن الصافى

    أكتر من مره وغذيتها

    وقولتلها ياعمرى لا تخافى

    وبريقى العاشق حنيتها

    وفـــ اخر السهره المجنونه

    طبطبت عليها وضميتها

    دا الشوق فى بلادنا المكبوته

    يلزمه حرية أحرار

    وخساره ياناس كنت اتمنى

    الليل ده ما يطلعله نها ر

  2. 1 comments:

    1. H Kora said...

      للشاعر احمد هشام

    Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

    Post a Comment

Floating Share

Share

Widgets